شرکت خدمات اطلاعاتی ولترز کلوور

همکار یابش - مثنوی2024-01-03بازدید 155
Posted on

شرکت خدمات اطلاعاتی ولترز کلوور

معرفی شرکت بین المللی ولترز کلوور Wolters Kluwer

شرکت ولترز کلوور چیست؟

ولترز کلوور یک ارائه دهنده جهانی اطلاعات حرفه ای است، که با ارائه متون علمی و راه حل های نرم افزاری خدمات ویژه ای به جامعه علمی و محققان ارائه می دهد. این ناشر علاوه بر مجلات و کتاب های علمی در موضوع های مختلف دارای اپلیکیشن ها و برنامه های آنلاین متنوعی است که هر کدام به شکل های گوناگون خدمات اطلاعاتی خود را به کاربران ارائه می دهند.

تاریخچه شرکت Wolters Kluwer:

Wolters Kluwer شرکت چاپ و انتشارات هلندی و خدمات اطلاع‌رسانی جهانی است. در سال ۱۸۳۶ ژان ولترز انتشارات Schoolbook را در هلند تأسیس کرد و در سال ۱۸۵۸ انتشارات  Noordhoff  راه‌اندازی شد سپس دو چاپخانه به هم پیوستند. این ادغام منجر به تأسیس ولترز کلوور، دومین انتشارات بزرگ بعد از الزویر در هلند شد.

پس از ادغام ولترز کلوور در سال ۱۹۸۹ با خرید انتشارات ایپسوا، کیزر، تکنی پابلیکیشن و تله کنسول گسترش یافت، ولترز کلوور حضور خود را به اسپانیا، غرب آلمان و فرانسه گسترش داد و در سال ۱۹۸۹، ۴۴ درصد از درآمد شرکت از بازارهای خارجی ایجاد میشد. تعداد کارکنان این شرکت، اکنون بیش از ۲۰۰۰۰ نفر در سراسر جهان است و در سراسر اروپا، آمریکای شمالی، آسیا، اقیانوسیه و آمریکای لاتین فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر Alphen aan den Rijn هلند قرار دارد. ولترز کلوور اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چاپ و نشر در سراسر جهان به شمار می‌آید.

این شرکت در بیش از ۱۸۰ کشور جهان فعالیت می کند. تقریبا ۷۷ درصد از درآمد شرکت در سال ۲۰۱۳ از طریق اینترنت، نرم افزار و خدمات به دست می آمد. ولترز کلوور در آگوست ۲۰۱۴ با خدمات مالی برودریج به مشارکت پرداخت و در ماه سپتامبر، راه اندازی شرکت آپتودیت در آمریکای لاتین تحقق یافت. سپس مشارکت خود را با سرویس درآمد داخلی ایالات متحده گسترش داد. در سال ۲۰۱۶، ولترز کلوور بیش از ۶۰ درصد درآمد خود و سود آن را در آمریکای شمالی سرمایه گذاری نمود.

پوشش موضوعی Wolters Kluwer:

پوشش موضوعی این ناشر نسبت دیگر ناشران خاص تر بوده و بر روی مسائلی تمرکز ویژه دارد که کمتر از سوی دیگر ناشران مورد توجه قرار می گیرد. تمرکز عمیق و همه جانبه این ناشر بر روی این موضوعات یکی از ویژگی های منحصربفرد آن نسبت به دیگر ناشران است. پوشش موضوعی ولترز کلوور عبارتند از:

  1. بهداشت و سلامتی Health: در این حوزه موضوعی ولترز کلوور با ارائه متون علمی، اپلیکیشن ها، پلتفرم های آنلاین و راه حل های پزشکی مبتنی بر شواهد اقدام به ارائه اطلاعات در موضوعات پزشکی و پیراپزشکی می نماید. اطلاعات ارائه شده در این حوزه توسط ولترز کلوور بسیار معتبر و مورد استفاده در سطح دنیا هستند.
  2. مالیات و حسابداری Tax & Accounting: مدیریت حسابداری و مالیاتی برای تجارت جهانی بهتر یکی از اهداف ولترز کلوور است. این ناشر با ارائه راه حل های مالی، ارائه دانش مدیریت و حسابداری، مدیریت حسابرسی داخلی و خارجی، مدیریت عملکرد شرکت و بسیاری منابع اطلاعاتی در این حوزه به یاری شرکت های تجاری می پردازد.
  3. مدیریت شرکت ها و بررسی عملکرد Corporate Performance & ESG: در این حوزه ولترز کلوور با ارائه راه حل های نرم افزاری به شرکت های بزرگ تجاری کمک می کند تا گزارش دهی را ساده سازی کنند، ریسک های خود را مدیریت کنند، داده های مهم را در زمان درست تجزیه و تحلیل کنند و با آخرین استانداردها و مقررات جهانی هماهنگ باشند.
  4. دارایی و سرمایه گذاری Finance: راه حل های این ناشر بخش ها و موسسات مالی تحت نظارت آنها را قادر می سازد تا بتوانند بهترین عملکرد را در قبال مشتریان خارجی خود داشته باشند. این ناشر با یکپارچه سازی و بهینه سازی فرایندها یک دید واقعی از وضعیت مالی شرکت ها را ارائه می دهد.
  5. انطباق مالی و شرکتی Financial & Corporate Compliance: در این موضوع ناشر با ارائه راه حل های تخصصی و خدمات اطلاعاتی خود در جهت افزایش کارایی و ایجاد نتایج تجاری بهتر برای شرکت های مهم تجاری گام بر میدارد. این ناشر طیف گسترده ای از راه حل های انطباق با مقررات سرمایه گذاری، راه حل های انطباق با اشخاص حقوقی، خدمات شرکتی و سرمایه گذاری و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد.
  6. حقوقی و نظارتی Legal & Regulatory: ولترز کلوور متخصصان حقوقی را قادر می سازد تا با استفاده از اطلاعات غنی شده با فناوری های پیشرفته ارائه شده بهره وری و عملکرد خود را بهبود بخشند، مشکلات حقوقی پیچیده را حل کنند، در حوزه های پیچیده و متغییر با قوانین و مقررات جدید منطبق شوند و خدمات پایدارتر و مطمئن تری به کاربران خود ارائه دهند.

منابع انتشارات Wolters Kluwer:

  1. کتاب ها: ولترز کلوور طیف وسیعی از کتاب های چاپی و الکترونیکی را در موضوعات ذکر شده منتشر می نماید. این انتشارات کتابفروشی هایی در کشورهای استرالیا، بلژیک، کانادا، آلمان، مجارستان، هندوستان، ایتالیا، مالزی، هلند، نیوزلند، لهستان، سنگاپور و انگلستان دارد که کتاب های این ناشر را در سطح منطقه ای توزیع می نمایند. بیشترین تمرکز این ناشر در زمینه نشر کتاب ها بر روی موضوعات حقوقی است که شامل مواردی همچون حقوق بین الملل، مالکیت معنوی و تجارت بین المللی است.
  2. مجلات: مجلات علمی در حوزه های موضوعی ذکر شده نیز یکی دیگر از مهمترین بخش های فعالیت این ناشر هستند که در طیف موضوعی بسیار وسیعی منتشر شده و برای هر موضوع چندین ناشر به صورت زیرمجموعه با ولترز کلوور همکاری دارند.
  3. منابع آنلاین: این ناشر دارای تعداد بسیاری پلتفرم آنلاین است که انواع منابع و خدمات اطلاعاتی را در قالب های گوناگون با دسترسی جهانی منتشر می نمایند. هر پلتفرم شامل تعداد بیشماری مجله، کتاب و مقاله در حوزه موضوعی مربوط به خود است. در بخش خدمات و محصولات به برخی از منابع آنلاین اشاره می شود.

محصولات و خدمات شرکت Wolters Kluwer:

محصولات و خدمات این انتشارات بسیار گسترده بوده و برای هر حوزه موضوعی خدمات ویژه و متفاوتی را ارائه می دهد. این خدمات به شکل متون علمی، پایگاه های اطلاعاتی، اپلیکیشن های آموزشی و مواردی دیگر از این دست هستند. محصولات این ناشر به تفکیک موضوع عبارتند از:

محصولات و خدمات حوزه ی پزشکی:

در حوزه سلامت و بهداشت ولترز کلوور خدمات و محصولات ویژه ای را ارائه می دهد که شامل اطلاعات علمی، درمان ها و راه حل های مبتنی بر شواهد، مراقبت های پزشکی و موارد دیگر هستند. مشتریان این محصولات طی وسیعی از بیمارستان ها و مراکز پزشکی، آموزشگاه ها، پزشکان، دانشجویان و کتابخانه ها هستند. اطلاعات ارائه شده شامل پشتیبانی از تصمیم گیری های پزشکی، اطلاعات دارویی، اصطلاحات پزشکی، نظارت پزشکی، مشاوره بیمار، آموزش پرستاری، تحقیقات پزشکی، راه حل های پزشکی و بسیاری از موارد دیگر هستند. محصولات حوزه سلامت عبارتند از:

  1. شرکت انتشاراتی Lippincott Williams & Wilkins: شرکت انتشاراتی لیپینکات زیرمجموعه ی شرکت مادر ولترز کلوور است که کتاب ها و مجلات معتبر پزشکی را منتشر می کند. برای آشنایی بیشتر با این ناشر به لیپینکات در یابش مراجعه نمایید.
  2. شرکت انتشاراتی Medknow : یک ناشر بین المللی که کتاب ها و مجلات چاپی و آنلاین را در حوزه پزشکی منتشر می نماید. تمرکز این ناشر بر خدمات اطلاعاتی دسترسی آزاد است. برای آشنایی بیشتر با این ناشر به مدنوو در یابش مراجعه نمایید.
  3.  Ovid: یک پلتفرم بزرگ پزشکی بی نظیر و آنلاین است، که منابع و متون پزشکی بیش از ۱۲۰ ناشر در سطح دنیا را پوشش می دهد. اوید قابل اعتمادترین پلتفرم پزشکی در سطح دنیا است که پرستاران، پزشکان، دانشجویان و محققان برای بهره گیری از جدیدترین اطلاعات پزشکی، درمانی، دارویی و آزمایشگاهی دنیا می توانند از آن بهره ببرند. برای آشنایی بیشتر به اوید در یابش مراجعه نمایید.
  4.  UpToDate: پایگاه اطلاعاتی ویژه پزشکان با ارائه هزاران مقاله مبتنی بر شواهد که در زمینه بیماری ها، درمان، راه های متفاوت درمانی، اطلاعات دارویی بوده و به نوعی یک مرجع علمی برای پزشکان و پشتیبانی تصمیم گیری محسوب می شود. این محصول والترز کلوور به صورت اپلیکیشن پزشکی نیز ارائه می شود. برای آشنایی بیشتر به آپتودیت در یابش مراجعه نمایید.
  5. LexiComp: اپلیکیشن پزشکی ویژه اطلاعات دارویی است که جدیدترین اطلاعات دارویی دنیا را برای تصمیم گیری در نحوه درمان به پزشکان ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر به لکسی کامپ در یابش مراجعه نمایید.
  6. Emmi: یک برنامه تعاملی ویژه بیماران است که با زبان ساده بیماری، راه های درمان، اطلاعات دارویی و مشاوره بیماری را به بیماران و خانواده های آنان عرضه می نماید.
  7.  Sentri7: شامل مجموعه از راه حل های بالینی برای مراقبت و نظارت بر بیمار است که همگی مبتنی بر شواهد بوده و در یک پلتفرم واحد جمع آوری شده اند. این منبع فرصتی برای بهبود کیفیت مراقبت از بیماران است.
  8. Health Language: این محصول از ولترز کلوور داده های و اطلاعات مهم پزشکی را که توسط محققان و پزشکان ارائه شده است را به زبان علمی و ساده ویرایش کرده و در دسترس دیگر کاربران قرار می دهد. این سرویس می تواند اطلاعات و داده های علمی را برای همه افراد قابل درک نموده و بهره گیری از آن را افزایش دهد.

محصولات و خدمات حسابداری و مالیات:

در بخش مالیات و حسابداری نیز این ناشر محصولات ویژه خود را دارا است که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. CCH Axcess: یک پلتفرم یکپارچه که به منظور مدیریت امور مالی، مالیات و قوانین ممیزی در فضای ابری طراحی شده است و مورد اعتماد ۹۴ شرکت از ۱۰۰ شرکت برتر حسابداری در سطح دنیا است.
  2. CCH ProSystem fx: یک اپلیکیشن قدرتمند حسابداری که فعالیت های مالیاتی، حسابداری، حسابرسی و گردش کار مالی شرکت ها در یک مجموعه نرم افزاری جمع آوری نموده است و مورد اعتماد حسابداران برتر در سطح دنیا است.
  3. TaxWise: یک نرم افزار ویژه تهیه اظهارنامه های مالیاتی است که می تواند بهره وری، درآمد و کارایی بخش مالی شرکت ها را به حداکثر رسانیده و روش های سنتی ارائه اظهارنامه های مالیاتی را حذف نماید.

محصولات و خدمات مدیریت شرکت ها و بررسی عملکرد:

محصولات بخش مدیریت شرکت ها عبارتند از:

  1. CCH Tagetik: نرم افزار مدیریت عملکرد پایدار که به منظور مدیریت ریسک، بهبود عملکرد و محرک رشد طراحی شده است.
  2. TeamMate: یک پلتفرم ویژه حسابرسان داخلی شرکت ها است تا با ارائه راهکارهای عملی در جهت موفقیت و پایداری سازمان خود گام بردارند.
  3. Enablon: نرم افزار مدیریت ریسک یکپارچه که می تواند پایداری و بهره وری را در کل چرخه سازمان افزایش داده و امکان کسب موقعیت های جدید را فراهم می نماید.

محصولات و خدمات دارایی و سرمایه گذاری:

در بخش دارایی و سرمایه گذاری هدف بر بهبود عملکرد مالی سازمان ها است که به این منظور ولترز کلوور محصولات ویژه ای را دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  1. CCH Tagetik: یک نرم افزار که به منظور مدیریت عملکرد یکپارچه طراحی شده و امور مالی و عملیاتی را به منظور بهره برداری تحلیل اطلاعات شرکت ها به یکدیگر متصل می نماید.
  2. OneSumX: بهترین مجموعه در زمینه ارائه راه حل های یکپارچه بوده و به منظور انطباق امور مالی، مدیریت ریسک، انطباق با قوانین و مدیریت گزارشات طراحی شده است.

محصولات و خدمات انطباق مالی و شرکتی:

مهمترین محصولات بخش انطباق مالی شرکتی عبارتند از:

  1. BizFilings: یک پلتفرم ویژه برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند و کارآفرین محسوب می شوند. در این پلتفرم اطلاعات راه اندازی و شورع به کار بیش از ۵۰۰ هزار شرکت نوآور و کارآفرین ارائه شده است.
  2. CT Corporation: یک محصول آنلاین که ویژه افرادی است که قصد تاسیس شرکت در کشورهای خارجی را دارند و منظور انطباق قوانین و مقررات هر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات و خدمات حقوقی و نظارتی:

برخی از مهمترین محصولات بخش حقوقی و نظارتی عبارتند از:

  1. Kluwer Arbitration: یک پلتفرم آنلاین که منظور داوری بین المللی تحقیقات علمی طراحی شده است و قوانین و استانداردهای داوری را ارائه می دهد.
  2. Legisway: یک نرم افزار حقوقی ویژه که کاربران با استفاده از آن می توانند به بخش حقوقی بیش از ۱۰۰۰ شرکت در سطح دنیا پیوسته و در جهت کاهش ریسک تجارت جهانی خود گام بردارند.
  3. VitalLaw: یک پایگاه اطلاعاتی حقوقی ویژه وکلا است که با ارائه اطلاعات عمیق و کاربردی بینش عملی وکلا را افزایش داده و قدرت مشاوره آنها را افزایش می دهد.

روش دسترسی به محصولات ولترز کلوور :

برای دسترسی به منابع بسیاری از ناشرین بین المللی،۳ راه اصلی وجود دارد:

  1. خرید از وب سایت های رسمی محصولات.
  2. محصولاتی که از طریق دسترسی دانشگاهی، موسسه ای که شما در آن تحصیل می کنید، قابل استفاده است.
  3. محصولاتی که از طریق یابش قابل استفاده است و در فروشگاه قابل خریداری است.

وب سایت انتشارات ولترز کلوور

wolters kluwer

منبع

https://www.wolterskluwer.com/about

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *