همکار یابش - جباری۱۴۰۲-۱۰-۱۰بازدید ۲۵۲
Posted on

رونمایی از آزمایشگاه‌ هوش مصنوعی مولد برای آپتودیت (UpToDate)

ولترز کلوور هلث آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد؛ مجموعه‌ای مشارکتی که قدرت هوش مصنوعی مولد را به UpToDate، راهکار پیشرو در زمینه پشتیبانی از تصمیمات بالینی (CDS)، وارد می‌کند و به متخصصان پزشکی در اتخاذ تصمیمات آگاهانه‌تر کمک می‌کند.

رونمایی از آزمایشگاه‌ هوش مصنوعی مولد برای آپتودیت (UpToDate)

به گزارش یابش و به نقل از ولترز کلوور، آپتودیت توسط بیش از دو میلیون کاربر در بیش از ۴۴۰۰۰ سازمان مراقبت‌های بهداشتی در بیش از ۱۹۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. متخصصان پزشکی سالانه به بیش از ۶۵۰ میلیون موضوع در UpToDate مراجعه می‌کنند. Wolters Kluwer، آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی و یک کاربرد اولیه از هوش مصنوعی مولد را که بازیابی محتوای بالینی آپ تو دیت را تقویت می‌کند، در HLTH 2023 به نمایش خواهد گذاشت.

هوش مصنوعی مولد مسئولانه برای پشتیبانی از تصمیمات بالینی

«هدف ما برای UpToDate، بهبود مستمر نحوه ارائه و ارائه محتوا برای بهترین پشتیبانی از تصمیم‌گیری آگاهانه در نقطه مراقبت است.» Greg Samios، رئیس و مدیرعامل اثربخشی بالینی، Wolters Kluwer Health، گفت. «گردآوری قدرت UpToDate و هوش مصنوعی مولد می‌تواند به ایجاد ارزش برای پزشکان و بیماران کمک کند. با این قابلیت پیشرفته، ما پیاده‌سازی هوش مصنوعی مولد را داریم که می‌توانست به پزشکان کمک کند تا تصمیمات بهتر و آگاهانه‌تری برای ارائه بهترین مراقبت در همه جا بگیرند.»

«ولترز کلوور سال‌هاست که از فناوری‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند. راهکارهای سلامت ما هوش مصنوعی را به چالش‌های مختلف مراقبت‌های بهداشتی اعمال می‌کنند، از شناسایی انحراف داروها تا کمک به دانشجویان پرستاری برای پیشرفت با یادگیری شخصی‌سازی‌شده.» دکتر پیتر بونیس، مدیر پزشکی ولترز کلوور، گفت. «ما متعهد هستیم که استانداردی برای استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی مولد در واقعیت‌های پیچیده مراقبت‌های بهداشتی خط مقدم تعیین کنیم. AI Labs به ما امکان می‌دهد با کاربران UpToDate برای توسعه قابلیت‌های جدید برای استفاده ایمن و موثر از هوش مصنوعی مولد برای کمک به تقویت تصمیم‌گیری بالینی همکاری کنیم.»

بیش از ۱۲۴۰۰ موضوع بالینی UpToDate بر اساس ترکیب متون پزشکی و تجربه متخصصان پزشکی در سراسر جهان است. مطالعات روی UpToDate نشان داده است که استفاده از آن با بهبود تصمیم‌گیری، کیفیت مراقبت، آموزش و پیامدهای از جمله کاهش مرگ و میر مرتبط است.

«من از آنچه تاکنون از ولترز کلوور دیده‌ام، تحت تأثیر قرار گرفته‌ام. آنها می‌دانند که اجرای هوش مصنوعی مولد در مراقبت‌های بهداشتی باید به صورت مسئولانه انجام شود و از آنجایی که مستقیماً با بیماران استفاده می‌شود، باید به درستی انجام شود.» جولیو رامیرز، رئیس بخش علمی مؤسسه بیماری‌های عفونی نورتون، گفت. «UpToDate استاندارد طلایی برای پزشکان سراسر جهان برای اطلاعات بالینی مبتنی بر شواهد و توصیه‌های درمانی معتبر است. رویکرد آن‌ها رویکرد درستی است و من مشتاقم ببینم که چگونه تکامل می‌یابد.»

ساخته شده بر بنیان محکم هوش مصنوعی ولترز کلوور

حدود ۵۰ درصد از درآمدهای دیجیتال ولترز کلوور اکنون از محصولاتی حاصل می‌شود که از هوش مصنوعی بهره می‌گیرند. محصولات، خدمات و راهکارهای متخصص ولترز کلوور بر اساس اعتماد، شفافیت و مسئولیت – مطابق با ارزش‌های شرکت – بنا شده‌اند. اصول هوش مصنوعی ولترز کلوور، که طراحی، توسعه و استقرار فناوری‌های پیشرفته را در کمک به مشتریان برای حل پیچیده‌ترین مشکلاتشان راهنمایی می‌کنند، را می‌توانید اینجا پیدا کنید.

منبع:

Wolters Kluwer unveils generative AI Labs for UpToDate | Wolters Kluwer

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *