همکار یابش - جباری2023-12-21بازدید 148
Posted on

رونمایی آپتو‌دیت (Uptodate) از چند بروزرسانی جدید.

آپتو‌دیت (Uptodate) از محصول اصلی شرکت والترز کلوور (Wolters Kluwer)  و به عنوان یکی از قابل اعتمادترین منابع پشتیبانی تصمیم بالینی، مبتنی بر شواهد در نقطه مراقبت شناخته شده است، از چندین ویژگی جدیدِ خود رونمایی کرد.به گزارش یابش و به نقل از آپتودیت، این قابلیت ها به کمک کاربران خواهد آمد تا تجربه ی بهتری در هنگام استفاده از آن داشته باشند. 

آپتودیت یک پایگاه اطلاعاتی آنلاین دارای بیش از ۱۱ هزار مقاله ی کاملا کاربردی در حوزه ی پزشکی و مرجعی برای پزشکی مبتنی بر شواهد است و این مقالات توسط یک گروه ۵ هزارنفر از متخصصان و پزشکان ساسر دنیا بروز رسانی می شود. (برای اطلاعات بیشتر درباره آپتودیت به اینجا مراجعه کنید.)

پنل نکات کلیدی

این پنل نوع جدیدی از نمایش اطلاعات در UpToDate است این پنل می‌تواند به کشف، درک و عمل آسان‌تر اطلاعات مربوط به سوالات متداول مراقبت‌های اولیه کمک کند.

پنل نکات کلیدی که در صفحه نتایج جستجو قرار دارد، مطالب مختصری را ارائه می دهد که از موضوعات آپ‌تو‌دیت استخراج شده است. اکنون ۴۱ پنل نکات کلیدی در آپ تو دیت موجود است که شامل موارد زیر می شود:

بروزرسانی آپتودیت

  • دسترسی رایگان از طریق سیستم وب پروکسی یابش http://yabesh.ir/2083 و یا خرید اکانت اختصاصی از یابش

بالا بردن صدای ارائه دهندگان مراقبت های اولیه

تقاضا برای ارائه دهندگان مراقبت های اولیه همچنان در حال افزایش است. اغلب در جلوی سیستم مراقبت های بهداشتی، ارائه دهندگان مراقبت های اولیه مسئولیت بیشتری را برای مراقبت از بیمار به عهده می گیرند، در حالی که در یک محیط ارائه مراقبت پیچیده تر حرکت می کنند. UpToDate متعهد است که صدای ارائه دهندگان مراقبت های اولیه را در سراسر محتوای خود با تحریریه گسترده ای از پزشکان مراقبت های اولیه که بر بازبینی و تقویت محتوا متمرکز شده اند تا انعکاس سوالات بی شماری که ارائه دهندگان مراقبت های اولیه در تلاش برای ارائه مراقبت بهینه از بیمار با آن مواجه می شوند، تقویت کند.

محتوای رادیولوژی پیشرفته برای غیر رادیولوژیست ها

آیا می دانستید UpToDate مجموعه وسیعی از محتوای متمرکز بر رادیولوژی را ارائه می دهد؟ این محتوا کلیدی است زیرا پزشکان تقریباً در تمام تخصص ها با سؤالات مربوط به رادیولوژی مواجه می شوند. تیم تحریریه UpToDate اکنون شامل رادیولوژیست‌های دیگری می‌شود که وظیفه بررسی و ارتقای محتوا را دارند تا حمایت بیشتری از غیر رادیولوژیست‌ها ارائه دهند. برای مثال، یک OBGYN ممکن است به دنبال بینش عمیق‌تری در مورد هیستروسالپنگوگرافی (HSG) باشد، یک مطالعه تصویربرداری که اغلب برای بیمارانی که با چالش‌های باروری استفاده می‌شود، ارائه می‌شود. UpToDate یک موضوع HSG را ارائه می دهد و بررسی اضافی از رادیولوژیست ها می تواند به اطمینان حاصل شود که ارائه دهندگان سطح حمایت مورد نیاز خود را دریافت می کنند.دین بروز رسانی رو نمایی کرد.

نام های تجاری: بین المللی

برای کمک به آسان‌تر کردن تأیید داروها، تجویز دقیق آنها و بهبود ایمنی بیمار، UpToDate پایگاه داده بین‌المللی نام تجاری دارویی خود را گسترش داده است. قابلیت جستجوی پیشرفته بر اساس کشورها اکنون در قسمت نام‌های تجاری: بین المللی، در موضوعات دارویی آپتودیت برای دسترسی آسان به لیست گسترده نام‌های تجاری بین المللی در دسترس است.

 

نام های تجاری در آپتودیت

الگوریتم های گرافیکی

UpToDate به گسترش موجودی الگوریتم های گرافیکی خود ادامه می دهد. نزدیک به ۳۰۰ مورد برنامه ریزی شده است که در سال ۲۰۲۳ به UpToDate اضافه شود و تعداد کل به بیش از ۲۵۰۰ برسد. این الگوریتم‌های بصری منبعی محبوب در میان تمام سطوح پزشکان برای گزینه‌ای سریع و مختصر برای کار بر روی یک سناریوی بالینی هستند.

الگوریتم‌های گرافیکی

گالری تصاویر در مرور موضوعات

گالری تصاویر در موضوعات آپتودیت به شما این امکان را می دهد که تصاویر موجود در موضوعات آپتودیت را با سهولت بیشتری کشف، اسکن و دسترسی پیدا کنید. در بالای هر موضوع، برای مشاهده آسان و یکجا از تمام تصاویر مرتبط، از جمله الگوریتم ها، جداول، نمودارها و تصاویر، تب “گرافیک” را انتخاب کنید. گالری تصاویر در دستگاه های رومیزی و تلفن همراه قابل دسترسی است.

 

پاسخ‌های گرافیکی برای ارزیابی شرایط با شباهت‌های مشترک

با استفاده از پاسخ‌های گرافیکی، ابزاری که برای کمک به تشخیص بین شرایط شایعی که اغلب در محیط‌های مراقبت‌های اولیه با آن‌ها مواجه می‌شویم، به سرعت به سوالات مهم پاسخ دهید. هر تصویر ارزیابی مختصری در کنار هم از شرایطی ارائه می دهد که شباهت هایی دارند اما بر اساس شواهد، باید به طور متفاوتی به آنها نزدیک شد.

جستجوی پیشرفته دارو

اکنون در برنامه موبایل UpToDate و دسکتاپ، مستقیماً از کادر جستجو به اطلاعات دارو بروید. به سادگی نام یک دارو را تایپ کنید تا پیوندی به موضوع داروی پیشنهادی و پیوندهایی به بخش‌های متداولاً مشاهده‌شده (یعنی دوز) درون موضوع را مشاهده کنید.

جستجوی پیشرفته دارو

منبع:

https://www.uptodate.com/

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *