گرامر چک دستیار نوشتن

همکار یابش - زنگنه۱۴۰۳-۰۱-۲۵بازدید ۲۳۵
Posted on

گرامر چک دستیار نوشتن

احتمالاً مانند بسیاری از مردم، قوانین اساسی دستور زبان را در مدرسه یاد گرفته اید. و مانند بسیاری دیگر، احتمالاً بسیاری از چیزهایی که آموخته اید را فراموش کرده اید. آیا پایان دادن یک جمله با حرف اضافه بد است؟ آیا قوانین سخت و سریعی برای زمان استفاده از who، that یا Which وجود دارد؟ کاما و آپستروف کجا به کار می روند؟

همه این سوالات و دیگر سوالات از این دست می تواند نویسندگان آماتور و حرفه ای را آزار دهد. در این مقاله ابزار جستجوگر املا و دستور زبان آنلاین “GrammarCheck” گرامر چک معرفی می شود که به شما کمک می کند در نوشتن اطمینان بیشتری داشته باشید و با خیال آسوده بنویسید. معلمان و مربیان انتظار دارند مقالات شما بدون خطا باشد. حتی انگلیسی زبانان بومی نیز مستعد اشتباهات احمقانه هستند. به همین دلیل است که بررسی برای اطمینان از کامل بودن کار شما کاملاً حیاتی و ضروری است.حتی نویسندگان متخصص گاهی اوقات در مورد جزئیات زبان انگلیسی غافلگیر می شوند. اگر با یک ویرایشگر کار می‌کنید، نکات کوچک آنقدر مهم نیستند. اگر مجبور به ویرایش کار خود هستید، ابزار تصحیح خودکار بهترین گزینه برای شماست که گرامر چک یکی از این ابزارهاست.

درباره گرامر چک

“GrammarCheck” گرامر چک که در اواخر دهه ۱۹۹۰ راه اندازی شد، به عنوان اولین جستجوگر گرامر آنلاین اینترنت است. با گذشت زمان، تکامل یافته و تا به امروز محبوب باقی مانده است، زیرا ایمن، سریع و آسان برای استفاده است.

در مورد امنیت، ابزار گرامر چک حریم خصوصی را با ذخیره نکردن متون شما در سرورهای خود، بلکه در حافظه پنهان مرورگر وب به طور موقت تضمین می کند. بنابراین، هر چیزی که در ویرایشگر بنویسید، پس از پاک کردن حافظه پنهان مرورگر، ناپدید می‌شود.

این ابزار نه تنها دستور زبان، بلکه املا، نقطه گذاری،علائم نگارشی، انتخاب کلمه و حتی سبک نوشتن را نیز بررسی می کند. مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از بهترین الگوریتم های بررسی گرامری است.

مزایای استفاده از گرامر چک

اگر برای امرار معاش می نویسید یا برای دانشگاه، مجلات و یا مراکز علمی می نویسید، دستور زبان و املای بی عیب و نقص ضروری هستند.از این دیدگاه ما هرگز از یادگیری دست نمی کشیم. این یک فرآیند مادام العمر است.

وقتی سعی می کنید خواننده خود را در مورد یک نکته خاص متقاعد کنید، نگرانی اصلی شما دریافت و درک پیام شما است و  مطمئنا نمی خواهید که به خاطر گرامر و املای ضعیف خود مورد انتقاد قرار بگیرید. در صورت وجود خطا، ممکن است خواننده شما حتی مایل به خواندن مقاله شما نباشد. بررسی نوشته خود سریعترین راه برای بهبود توجه و علاقه مخاطبان است.

با جستجوگر املا در عمل وقتی شروع به تصحیح متون خود می کنید،املای درست کلمات را یاد خواهید گرفت. واژگان جدید شما را قادر می سازد تا افکار خود را بهتر بیان کنید و دیدگاه های مختلف را بررسی کنید. همچنین دایره لغات بزرگتر اعتماد به نفس نوشتاری شما را افزایش می دهد و اشتباهات رایج را کاهش می دهد.

دستور زبان ضعیف می تواند روی شغل شما تأثیر بگذارد. بسیاری از مطالعات ثابت کرده اند که ارتباط ضعیف در محل کار باعث برداشت های بد، خطاها، تاخیرها و از دست دادن مشتریان یا معاملات می شود.مشکلات ارتباطی منجر به بی اعتمادی و سوء تفاهم می شود. و اگر دانشجو هستید، اشتباهات انگلیسی باعث نمره پایین می شود.

گرامر چک یک بخش از سایت خود را به اینفوگرافیکهای جالب و مفیدی اختصاص داده است که به بهبود نوشتاری کمک می کند.

 

استفاده از ویرایشگر آنلاین گرامرچک از چند جهت برای شما سودمند است. اول اینکه نیازی به نصب نرم افزار نیست. اطلاعات شما ایمن و امن است (متن هرگز در سرورهای گرامرچک ذخیره نمی شود)، و نتایج خود را تقریباً بلافاصله دریافت می کنید. فقط کلماتی را که می خواهید بررسی کنید در قسمت متن تایپ کنید و برای شروع روی یکی از دو دکمه زیر کلیک کنید. اعلان‌های رنگارنگ خط‌دار به اشتباهات املایی، پیشنهادات دستور زبان یا پیشنهادهای سبک نوشتن اشاره می‌کنند.

چگونه از گرامر چک استفاده کنیم؟

برای بررسی متن خود، آن را کپی و  بعدجایگذاری کنید یا مستقیماً در ویرایشگر آنلاین(عکس بالا) بنویسید.

برای بررسی دستور زبان، املا و علائم نگارشی روی دکمه بررسی رایگان(Free Check) کلیک کنید. اگر کلمه یا متنی زیرخط دار می بینید، روی قسمت برجسته شده برای گزینه های تصحیح کلیک کنید و در صورت نیاز آنها را اعمال کنید.

برای اینکه مطمئن شوید جملات شما واضح هستند و کلمه انتخابی شما کامل است، متن خود را دوباره چک کنید.

بر روی دکمه بررسی عمیق( Deep Check) کلیک کنید تا اشتباهات نوشتاری که قابل مشاهده نیستند، مانند کلمات اشتباه، خطاهای نقطه گذاری و بزرگ نویسی پیشرفته، جملات اجرا شده، اصلاح کننده های آویزان، مشکلات سبک، زمان نادرست، و تا ده برابر بیشتر از هر خطای گرفته شده نوسط دیگر چک کننده گرامری. برای فعال کردن اصلاحات و پیشنهادات پیشرفته در ویرایشگر آنلاین، منتظر بمانید تا بررسی کامل شود، برنامه یا برنامه افزودنی مرورگر را نصب کنید و این صفحه را دوباره بارگیری کنید. وقتی که دکمه بررسی عمیق را کلیک می کنید، گرامر چک شما را وارد محیط گرامرلی می کند. و خطاهای متن را نشان می دهد. اگر موس را روی آن بگیرید خطا را نشان می دهد.

 

سیاست حفظ حریم خصوصی گرامر چک

گرامر چک در بخش سیاستهای حریم خصوصی خود را همیشه متعهد به حفظ دقت، محرمانه بودن و امنیت اطلاعات شخصی و شرکتی کاربران کرده است.محدوده حفاظت از داده ها حفاظت از داده ها مربوط به داده های شخصی است که در مقررات عمومی حفاظت از داده ها تعریف شده است، یعنی تمام اطلاعات مربوط به یک شخص حقیقی شناسایی شده یا قابل شناسایی. قابل شناسایی هر شخص حقیقی است که می تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم شناسایی شود، به ویژه با انتساب به یک شناسه مانند نام، شماره شناسایی، داده های مکان، شناسه آنلاین، یا یک یا چند ویژگی خاص. داده های استفاده شده، داده های مورد نیاز برای استفاده از وب سایت ما هستند. این داده ها شامل شروع، پایان و میزان استفاده کاربر از وب سایت است.

هنگامی که به وب سایت گرامر چک دسترسی پیدا می کنید، دستگاه شما به دلایل فنی به طور خودکار داده های خاصی را منتقل می کند. داده‌های زیر جدا از سایر داده‌هایی که ممکن است به پایگاه گرامر چک منتقل کنید، ذخیره می‌شوند: تاریخ و زمان دسترسی، نوع و نسخه مرورگر، سیستم عامل، آدرس وب‌سایتی که قبل از ما بازدید شده است، مقدار داده‌های ارسال‌شده، درخواست دامنه،اعلان بازیابی موفقیت‌آمیز داده ها، عبارت جستجو هنگام استفاده از مرورگر وب، آدرس IP . این داده ها به دلایل صرفاً فنی ذخیره می شوند و هرگز در اختیار فرد دیگری قرار داده نمی شود. داده‌های مربوط به دسترسی به وب‌سایت برای تجزیه و تحلیل خطا و عملکرد، اطمینان از امنیت سیستم‌ها و برای بهبود گرامر استفاده می‌شود.

هنگام استفاده از گرامر چک (عمیق)، متونی که ارسال می کنید به یک سرویس شخص ثالث منتقل می شوند. اگر در سرویس آنها ثبت نام کنید، باید با خط مشی رازداری آنها موافقت کنید. ما نمی‌توانیم در قبال حفاظت و حریم خصوصی اطلاعاتی که هنگام بازدید از چنین سایت‌هایی (شخص ثالث) ارائه می‌دهید، مسئولیتی داشته باشیم و چنین سایت‌هایی تحت این بیانیه حفظ حریم خصوصی نیستند. شما باید احتیاط کنید و به بیانیه حریم خصوصی و شرایط خدمات مربوط به وب سایت مورد نظر نگاه کنید.
لطفاً توجه داشته باشید که نمی‌توانید از سرویس بررسی دستور زبان ما برای هر متنی که حاوی اطلاعات شخصی از هر نوع باشد استفاده کنید.

هنگام ثبت نام در خبرنامه رایگان گرامرچک، اطلاعات شخصی زیر توسط یک ارائه دهنده خدمات خبرنامه شخص ثالث (“GetResponse”) ذخیره و پردازش می شود: آدرس ایمیل نام شما (نام، نام خانوادگی یا هر دو) آدرس IP شما موقعیت مکانی شما به ترتیب برای پردازش ایمیل‌ها، داده‌ها را به ارائه‌دهنده خدمات خبرنامه که توسط گرامر چک سفارش داده شده است ارسال می‌ شود شما می توانید در هر زمان که بخواهید با کلیک بر روی پیوند لغو اشتراک در پایین یکی از ایمیل های گرامرچک، اشتراک خود را از خبرنامه لغو کنید.

گرامرچک با الزامات COPPA (قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان) مطابقت دارد، هیچ اطلاعاتی را از افراد زیر ۱۳ سال جمع آوری نمی کند. وب سایت، محصولات و خدمات گرامرچک همگی برای افرادی است که حداقل ۱۳ سال یا بیشتر دارند.

 

این ابزار برای چه کسانی مناسب است؟

این ابزار برای هر کسی که به زبان انگلیسی می نویسد، از دانش آموزان و زبان آموزان گرفته تا دانشجویان و حرفه ای ها، معلمان، ویراستاران و تصحیح کنندگان کاربردی است. از این گذشته، حتی افراد بومی انگلیسی زبان نیز از اشتباه مصون نیستند.

دسترسی به گرامر چک

برای استفاده از گرامر چک باید به صورت آنلاین و از آدرس زیر استفاده کنید:

https://www.grammarcheck.net/editor/

 

 

 

منبع

https://www.grammarcheck.net/

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲٫۸ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۴

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *