یابش2023-12-25بازدید 529
Posted on

روش دسترسی رایگان به آپتودیت چیست؟

آپتودیت چیست؟

مهمترین پایگاه اطلاعاتی بالينی، ویژه متخصصان پزشکی و بیماران با ۱۱ هزار مقاله، که با ۵ هزار متخصص از سراسر دنیا ویرایش می شوند. جديدترين اطلاعات مبتني بر شواهد را در اختيار قرار مي دهد. اين پايگاه یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری بالینی است که به متخصصین بالینی سراسر جهان کمک می کند تا تصميم مناسب را در مورد تشخیص، درمان و مراقبت از بیمار بگیرند. همچنين محتوای آموزش به بيمار در اين پايگاه مي تواند بعنوان منبع اطلاعاتي معتبر براي بيماران در مديريت بيماري محسوب شود.

آیا امکان دسترسی رایگان به آپتودیت وجود دارد؟

آری، وب سایت یابش چندین سال است در کنار ارائه ی پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس و وب آو ساینس ، پایگاه آپتودیت را نیز بصورت رایگان و کاملا هماهنگ با آپتودیت در اختیار دانشجویان گداشته است. برخی وب سایت ها که اقدام به ارائه ی آفلاین آپتودیت میکنند متأسفانه نسخه های سال های پیش را در اختیار کاربران قرار میدهند و کاربر باید بداند که تاریخ هر تاپیک در آپتودیت قابل مشاهده است. ما در یابش با استفاده از فناوری پروکسی ، اقدام به ارائه ی “نسخه ی در لحظه ” آپتودیت برای کاربران کرده ایم.

برای استفاده به بخش دسترسی های رایگان یابش باید بروید.

محدودیت های استفاده از آپتودیت رایگان چیست؟

در محتوای اصلی اطلاعات هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و جستجو و مرور تاپیک ها کاملا رایگان است، فقط امکانات استفاده ی شخصی مانند ذخیره سازی، ساخت کاربری محدود شده است. البته استفاده از اطلاعات آپتودیت پثویز و لب اینترپریتیشن نیز محدود شده است.

آیا روش دیگری برای دسترسی رایگان به آپتودیت وجود دارد؟

بله گروه یابش اقدام به ساخت یک ربات تلگرامی به اپین منظور کرده است که کاربران می توانند اطلاعات هر تاپیک از آپتودیت را بصورت پی دی اف دانلود کنند.

بدین منظور بر روی لوگوی تلگرام کلیک کنید

آیا امکان داشتن اکانت کاربری شخصی رایگان، وجود دارد؟

خیر، یابش اگر چه اطلاعات آپتودیت در لحظه را به رایگان برای کاربران فراهم کرده است ولی برای داشتن اکانت شخصی، باید مبلغ کمی بصورت سه ماهه یا سالیانه پرداخت کنید که در فروشگاه یابش قابل خریداری است.

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *