کاربر گرامی،
با سلام و احترام،
متأسفانه به دلیل محدودیتها و سیاستهای جدید ناشر الزویر (Elsevier)، در روزهای اخیر (ژوئیه و اوت ۲۰۲۵) تعداد زیادی از اکانتهای مرتبط (اسکوپوس، ساینس دایرکت، امبیس، ری اکسیس و…) بهصورت ناگهانی و بدون هشدار قبلی مسدود شدهاند. این موضوع نه تنها برای شما، بلکه برای بسیاری از کاربران دیگر نیز رخ داده و خارج از کنترل ما بوده است.
اگر هنگام استفاده از اکانت با پیام خطا یا ارور مواجه شدید، لطفاً در پاسخ به پیام ایمیلی با موضوع “تکمیل سفارش” که شامل اطلاعات ارسالی ما برای شما بوده است، مشکل خود را اعلام نمایید تا درخواست شما برای دریافت اکانت جدید در اولویت قرار گیرد.

به دلیل حجم بالای درخواستها و نیاز به ساخت مجدد اکانتهای جایگزین، این فرآیند ممکن است چند روز زمانبر باشد. ما تمام تلاش خود را بهکار گرفتهایم تا در سریعترین زمان ممکن، دسترسی مجدد شما به منابع برقرار گردد، اما پیشاپیش از شکیبایی و درک بالای شما سپاسگزاریم.
خواهشمندیم تا زمان تحویل اکانت جدید، از ارسال پیامهای تکراری خودداری فرمایید تا پاسخگویی دقیقتری برای همه کاربران انجام شود.
با احترام
تیم پشتیبانی