به‌روز رسانی محصولات اسموزیس۲۰۲۴

همکار یابش - زنگنه2024-04-18بازدید 68
Posted on

به‌روز رسانی محصولات اسموزیس۲۰۲۴

مارس ۲۰۲۴: تراز هدایت

اسموزیس از الزویر در خبری در ۱ آوریل اعلام کرد که محصولات MD و DO خود را بروز کرد. این بروز رسانی ها با هدف هماهنگی کلی محتوای NBME USMLE® و طرح اصلی NBOME COMLEX-USA® صورت پذیرفت. این تغییرات، دسترسی و یافتن مرتبط ترین محتوا را در صورت نیاز، آسان تر می کند.

لازم به ذکر است طرح کلی محتوای USMLE سازماندهی مشترکی از محتوا را در تمام امتحانات USMLE فراهم می کند. هر امتحان مرحله ای بر بخش های خاصی از طرح کلی تأکید می کند و هیچ امتحانی شامل سؤالاتی در مورد همه موضوعات در طرح کلی نمی شود. نمونه هایی که در طرح کلی فهرست شده اند فقط نمونه هایی هستند. سوالات ممکن است شامل بیماری ها، علائم و غیره باشد که در طرح کلی گنجانده نشده است. برنامه USMLE به طور مستمر امتحانات خود را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که محتوای آنها با عمل پزشکی مرتبط است. همانطور که دستورالعمل‌های عملی تکامل می‌یابند یا معرفی می‌شوند، محتوای USMLE در صورت نیاز بررسی و اصلاح می‌شود. گاهی اوقات، تغییری در تاکید بر توسعه محتوای جدید وجود دارد که از فرآیندهای بازبینی مداوم اسموزیس ناشی می‌شود. به عنوان مثال، بر محتوای جدیدی که برای ارزیابی شایستگی های مربوط به طب سالمندی، تغذیه و مصرف داروهای تجویزی توسعه یافته است، تأکید شده است.

آزمون جامع مجوز پزشکی استئوپاتی ایالات متحده (COMLEX-USA) مسیری برای صدور مجوز برای پزشکان استئوپاتی است که به دنبال طبابت هستند. این ابزار اصلی است که NBOME ماموریت خود را برای محافظت از عموم با ارائه ارزیابی شایستگی‌ها برای پزشکان استئوپاتیک و حرفه‌های مراقبت بهداشتی مرتبط انجام می‌دهد.

به روز رسانی محصول اسموزیس MD

علوم بنیادی، سیستم‌های اعضای بدن، مرور مرحله ۱ USMLE® و مرور مرحله ۲ USMLE® اکنون با طرح کلی محتوای NBME USMLE® همسو هستند. بخش کارآموزی بدون تغییر باقی مانده است و همچنان با برنامه های درسی کارآموزی ایالات متحده مطابقت دارد.

به روز رسانی محصولات اسموزیس DO

علوم بنیادی و سیستم‌های عضو سازماندهی مجدد شده‌اند و اکنون با محصول MD مطابقت دارند.

COMLEX-USA® سطح ۱ و USMLE®  مرور گام ۱، و همچنین COMLEX-USA® سطح ۲ و مرور مرحله ۲ USMLE®، به روز شده اند تا با COMLEX-USA® Master Blueprint هماهنگ شوند. بخش کارآموزی نیز بدون تغییر باقی مانده است و همچنان با برنامه های درسی کارآموزی ایالات متحده هماهنگ است.

تغییر نام دسته

در حالی که هیچ موضوعی از پلتفرم حذف نشده است، ممکن است متوجه شوید که برخی از دسته‌ها تغییر نام داده‌اند، دسته‌های جدیدی اضافه شده‌اند، یا موضوعات در بخش‌های مختلف سازماندهی مجدد شده‌اند. در اینجا چند نمونه آورده شده است: زیست شناسی و اپیدمیولوژی اکنون به عنوان زیست شناسی ، اپیدمیولوژی ، سلامت جمعیت و تفسیر ادبیات پزشکی در مورد محصول MD و اپیدمیولوژی و علوم جمعیت بر روی محصول DO نامیده می شود و از هماهنگی با اصطلاحات استفاده شده توسط NBME و NBOME اطمینان حاصل می کند.

افزودن دسته بندی های جدید

توسعه انسانی به USMLE® مرور گام ۱ و USMLE® مرور گام ۲ در محصول MD اضافه شده است.

سازماندهی مجدد موضوع

موضوعات مرتبط با چشم و گوش را می‌توانید در بخش «سیستم عصبی و حواس خاص» در محصول MD و «سیستم عصبی و سلامت روان» در محصول DO به جای چشم‌ها، گوش‌ها، بینی و گلو پیدا کنید و از همسویی با اصطلاحات استفاده شده توسط NBME و NBOME اطمینان داشته باشید.

لطفاً توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی شامل به‌روزرسانی برای سازندگان سوالات(پرسش ها) نیست، اما اسموزیس به گفته خود  سخت تلاش می‌کند تا این ویژگی را در آینده نزدیک یکپارچه کند.

 

 

منبع

https://www.osmosis.org/blog/2024/04/01/osmosis-product-updates-2024

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۲

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *